onsdag 7. januar 2009

Fristelser...fristelser..

Trengte jeg flere frø..? Neppe! Men da jeg så at Hageland satte ut sine frø idag, ja da ble fristelsen for stor. Egentlig burde jo undertegnede blitt nektet ved inngangen til alle hagesentere, for det er alltid noe jeg bare ha. Jeg er vel omtrent som en stor unge i en gotteributikk...nemlig ustoppelig. Uansett, frøene ble kjøpt, undertegnede er lykkelig, og jeg antar at dette ikke er siste frø"sprekken" i de neste månedene. (ser for meg harde uker med store fristelser...) *ler*

Posted by PicasaBilde er klikkbart for de som vil se skikkelig på hva jeg har kjøpt..;)

7 kommentarer:

Gamlå sa...

Heisann

Ja det er ikke lenge til før våren er her igjen og vår alt vi planter begynner å vokse og gro. Ikke rart du lar deg fristet av alt det fine vi kan kjøpe

hilsen Gamlå

Linda sa...

Hei Elisabeth!Åååå,så herlig med frø.Spennende mørke cherrytomater.
Pyntekorger er sååå flotte.
For en glede når det begyner å gro.
Ha det fint!Hilsen Linda :))

Anonym sa...

Jag längtar efter att börja så, snart skall jag göra det! Jag har inte riktigt bestämt mig för vad det blir ännu, men en del att gro inne blir det allt innan utplantering - kronärtskockor bland annat, som nog tyvärr har fryst bort ni i kylan, vi har nästan -15 grader här igen :S

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Gjett hvem som skal en tur på hagesenteret da... ønsker meg blomster med dufter i år... sommerdufter...
Grattis med nye frø...foresten...
Ha fortsatt ei koselig uke og helg...

Ellen Walnum sa...

Jeg har sådd masse kosmos og de spirer jo som om de skulle hatt betaling for det:-)

Skrekkelig farlig når plantesentrene begynner å få frø. Tenk å bare gakke til butikken for å kjøpe...........

Kathrine sa...

Veldig sunt gotteri dette da:-)) Cherrytomater går det mye av her, det er kjempegodt!

Røsslyng sa...

Det blir nok flere frøsprekker utover våren, og neppe bare for deg...
Den mørke salpiglossis'n var rålekker!
Kos deg og nyt denne frøspirespenningstiden :)