lørdag 15. januar 2011

Reklame!

Det er noe jeg sjelden gjør i bloggen min, men denne gangen skal jeg sannerlig gjøre et unntak!

Undertegnede har vært på IKEA idag og handlet litt småtteri, og siden jeg også hadde handlet meg et lykt på salg på Bærums verk, ja så var det naturlig å kjøpe lys på IKEA til den.

Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe kubbelys, men med litt vurdering frem og tilbake så fant jeg ut at jeg heller tok store telys, med lukt.

Jeg har jo kjøpt slike før, men ikke på IKEA, og de pleier å brenne ca 4-5 timer, men IKEA sine brant i 9 timer!!! Det blir jo nesten som et lite kubbelys, og mye mer renslig. At de luktet godt og ikke sotet  var heller ingen ulempe, så herved er reklamen overbrakt, IKEA s store telys er kjempebra!

Og lykten min er jeg forøvrig også kjempefornøyd med. Det er litt godt med januar-salg-shoppingSmilefjes som blunker 

Bloggbilder 2011 003

Bloggbilder 2011 001

2 kommentarer:

Taran sa...

Åe, den lykta var fiiiin :)

Merethe sa...

Jeg har også store te lys fra Ikea og er fornøyd med både duft og måten med brenner på. :)
Du, jeg synes blomsteroppsatsen på forrige innlegg var flott. :)
Tar du bort blomstene på pellisene når de begynner å blomstre så tidlig som nå? Skulle jo gjerne ha plantene litt mere lubne enn dem er på denne tiden her hos meg iallefall. :D Ønsker deg en ny flott uke. Klem Merethe