tirsdag 24. juli 2007

Værbetraktninger.

Takket være min nettvenninne Villemo så kaster jeg meg ut i bloggernes verden. Morsomt å se hva man kan få til.

Jeg regner med at de som har sett i min profil har skjønt at denne bloggen blir om veldig mye planter, særlig pelargonium, litt om hobby, litt om coleus..min nye "lille" lidenskap. (heter praktspragle også) for de som måtte lure ;).

Også blir det muligens noen rare tanker rablet ned også, vi får se...


Foreløpig er jeg passe muggen over at sommeren har bestemt seg for å blir mer som sumpenes selskapsdans, isendenfor varm, solrik og herlige dager på kne i en tørr gressplen..Bare ordet TØRR gressplen, får nesten tårene til å sprette i øyekroken..du verden så godt det hadde vært.

Pellisene mine er like furtene som meg, de står og sturer under tak og lurer på om det er sommer, eller om vi rett og slett har gått rett på høsten..Ja fanken om jeg vet!


Men vi behøver hvertfall ikke være redd for å tømme vannreservene våre til vinteren, selv om strømregningen sikkert blir like dyr som alltid uansett om vi har vann til knes eller sand i skoa.


Men pellisene er noen trofaste slitere, og selv om ikke sommeren er knall, ja så blomstrer de alikevel, bare se her !
Natalie, bare navnet er jo nydelig. Oen med en slik blomst også, ja da blir man i mye bedre humør selv om solen ikke akkurat henger på himmelen nå :)

Ingen kommentarer: