fredag 27. juli 2007

Hvorfor havner man alltid på Panduro..? Et av livets store spørsmål!

Jeg har vært ute på et lite handleraid idag, ja hva fanken skal man finne på når skyene er så mørke at du nesten tror natten kom veldig tidlig..
Jeg surret med ned til Snadvika Storsenter hvertfall, og den ideen var det visst flere som hadde..Du verden for en folkemasse!

Jeg blir litt matt jeg når man ikke kan stå stille uten å få en handlevogn i rompa etter en håndveske i ryggen. Noen mennesker bedriver også hva jeg kaller liming. Da sitter de nesten fast i deg enten med kropp eller handlevogn. Blir man irritert, jepp!
Men dette er jo frivillig, selv om man kan kalle det for ekstremsport noen ganger.

Hva handlet jeg da?
Joda, Panduro er jo den butikken som har en dragning som er umulig og forklare. Man skal lissom ikke ha noe, men plutselig står man i kassen med en handlekurv full av vare! MEN hvor kom de fra, kan man undre...?

Idag var det saker og ting til decopage i denne kurven min..skulle ikke ha noen ting selvsagt. Men endte opp med litt maling, noen herlige blomsterservietter, spesial lakk til alt som skal stå ute (og som er dekoret)+en treboks som skal dekoreres til teboks.
Også gikk jeg lenge og bar på en sånn pakke med selvlagde kort..eller sånn pakke med alt i til selvlagde kort er riktigere å si.
Men etter flere minutters diskusjon med meg selv så havnet den tilbake i hylla..
Er det riktig av meg å begynne med enda mere nå, var omkvedet i hodet. Fritt etter Otto Jespersens skikkelse. Svaret idag ble nei, men bare vent, fortsetter dette været så er jeg vel snart innenfor døra der igjen og handler det også...

Ingen kommentarer: