mandag 20. august 2007

Rose og pelargonium gele!

Idag har duften av roser og Gravloens slått om seg i undertegnedes kjøkken. Her har blitt laget rosegele.

Jeg liker litt prøving av nye ting, så for å sette mitt personlige preg på geleen så hadde jeg også i blader fra min gamle pelargonium, Gravolens. Også kalt sitronpelargonium ;)


Det ble utrolig godt,deilig smak av roser og sitronpelargonium, og ikke minst så vakker farge på geleen.


Så dette blir nok laget enda mer av, fine gaver til venninner og familie.

2 kommentarer:

Hilsen fra landet sa...

Ååå - dette har jeg lest om på Hagegal, og lurt veldig på hva egentlig er... det er spiselig altså? På brødskive?! *blush*

Hørte om en som hadde med seg dette som gave, og det ble iallefall satt pris på av mottaker. Og for en fantastisk farge!!!

Elisabeth sa...

Dette er spiselig, og faktisk veldig godt.

Det er godt på en brødskive, eller til en ost og kjeks. Eller til viltkjøtt.