fredag 24. august 2007

Om å kle på et glass gele..

Ja, for gaver skal jo ikke bare være en fryd for ganen, men også for øye. Og gårsdagen ble bl.a brukt til en iherdig leting etter passende rosestoff til min rose og pelargongele. Og på Panduro fant jeg det (hvor ellers *ler* )


Tilda stoff med enkle roser, akkurat slik jeg ville ha det.


Dessuten er jeg omringet av gode venninner som har fulgt mitt eksperiment med geleen, og igår kom en av de innom med nydelige merkelapper som hun hadde funnet på shoppingrunde til meg. De passet jo fantastisk bra. Helt klart at hun må få et par glass til takk ;)

Så slik ble altså geleen når den fikk på seg "tøyet" sitt, dette må da bli bra gaver.. ;)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Det ble kjempefint!! Sikkert god gele også. Lekker gave!

Fru Dart sa...

Mottagere blir sikkert glade for dette. Vet at jeg hadde blitt kjempeglad. Ligger en del arbeid og omtanke bak en slik gave. Og resultatet ble flott!

Anonym sa...

stilig. det der blir bra gave.

Unknown sa...

Lekkert bare lekkert Elisabeth.
Ønsker deg en God og kreativ helg! Klemz

Kudi sa...

Hm, ja, det var jo igrunnen veldig passende både kort og stoff. Ikke dårlig!

Anonym sa...

For en nydelig gave! Lekker innpakning, og det høres ut til å smake godt også.

Hilsen fra landet sa...

Så bra at du delte denne ideen med oss. Kjempesøt gave da!!

Monica Therese sa...

Alle skulle hatt en sånn venninne som deg,den geleên så fantastisk ut i all sin skrud og fargeprakt =) Det var jo flott at din venninne fant merkelapper som var akkurat passe også da (",)