mandag 27. august 2007

Om fjellørret og gode venner ;)

Noen ganger så slår det meg hvor heldige vi er, mange gode venner rundt oss som stadig kommer innom både for en koselig prat og noen ganger med noe så godt som fersk fjellørret.


Ja, for igår dukket det opp en av våre gode venner, og med seg hadde han flere nyfiskede fjellørret som vi kunne kose oss med. Og jammen, kose oss skal vi :)




Jeg kan nesten ikke tenke meg noe som smaker så godt som fersk fisk, og fjellørreten er nesten kremen av kremen der. Med sin delikate rødfarge og ikke minst gode smak, ja da skjønner alle at undertegnede gleder seg til dagens middag.

Så dette ble vel nesten et lite visdomsord om å ta godt vare på sine venner, og ikke minst om å være en god venn selv.
God middag alle sammen!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tennene løper i vann!
Har du prøvd ørreten varmrøkt?
Med hjemmebakt (eller bortekjøpt-hjemmebakt) flatbrød, mandelpoteter og godt smør?

Det er ingen ting som overgår varmrøkt ørret i gode venners lag. Dermed er desserten selvskreven: Ingenting!

Kudi sa...

Det var da et underlig smørbrød, var min første tanke *flire*
Jeg er helt med på at ørret er godt, og kjenner meg en smule misunnelig.
Venner er også en fin ting ja..

Anonym sa...

Varmrøkt ørret, ja det skal jeg jammen prøve. Vi har jo røykeovn også her i huset. Takker for tipset :)

Smørbrød du lissom..jeg må jo le litt av deg ;)

Kudi sa...

Le i vei, måtte le litt selv når det gikk opp for meg hva jeg så på!

Monica Therese sa...

God mat og gode venner...kan man be om mer?? Hørtes ut som en fantastisk aften!!