lørdag 18. august 2007

Min omvente adventskalender...




Joda, jeg vet det er lenge igjen til jul, men undertegnede er allerede i full gang med litt julepysset.




Jeg har sett meg litt lei på disse adventskalenderene som er fulle med pakker,
og når julaften kommer så henger de der som ribba høner, bare hyssingen igjen.


Jeg blir nesten litt deppa jeg bare av synet på de. Enda det er vakre broderi som min mamma broderte til ungene før hun døde. Men det er noe med dette at det er tomt når julaften kommer...*grubler*

Uansett, iår så skal lager jeg min egen adventskalender, og den er helt omvent..*ler*

For hver dag i desember frem til julaften skal jeg sette frem en KrukkeLise, slik at når julekvelden er her, ja da står det 24 pene pyntelige krukkeliser på plass på hyllen min. Det er adventskalender for en som ikke er minimaistisk, og heller ikke liker tomme rom *ler igjen*
Her er hvertfall de 5 første, også er det bare 19 til som må lages.. ;)

10 kommentarer:

Unknown sa...

Smartingen *dytter på Diaz*

Fine var de også, regner med at du er ute med malekosten.

Anonym sa...

Det var jo kjempe smart :D
Kjempe flotte var de også :)

Anonym sa...

Det var jo kjempe smart :D
Kjempe flotte var de også :)

Bertha sa...

Kjempesmart idé!
har du vurdert å starte utsalg?

Bertha sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Så flotte de var, og for en fantastisk ide!

Kudi sa...

Stilig! kjempestilig rett og slett!

Elisabeth sa...

Takker og bukker!
Og ideen kan jo kopieres med masse alternativ ;)

Utsalg..*ler*, det går nok mer i gaver her Bertha. Men karnskje en dag....

Fru Dart sa...

For en genial ide! Og så skjønne de er.

Anonym sa...

De var råstilige, Elisabeth!
Jeg tror muligens jeg må ha sånne til jul.

Sa ikke du noe om gaver, forresten? :fniser: