torsdag 2. august 2007

Litt vær, solcelle og ikke minst Swainham spring ;)

Jeg har kjøpt meg 2 nye solcelle utelamper. En kule som ligger i dammen, og en rose som er satt ned i rosebeddet. Så langt- så bra!



MEN det var dette å få ladet de skikkelig opp første gangen da, har vi sol en hel dag f.eks? *sur*



Jeg blir helt oppgitt av dette jeg, igår trodde jeg at finværet skulle komme, men neida aldri en dag uten-REGN..



Idag også ser det ikke akkurat lovende ut, det er ikke dagen man går på langtur uten regntøy hvertfall, for da er man sikker på at det kommer en byge..eller 5..







Vel, da er det mye hyggeligere å se på pellisene, her er Swainham spring, rene kunstverket!

1 kommentar:

Hilsen fra landet sa...

:drømme: Fantastisk nydelig! Og så gøy at du deler bildene med oss! :-)