fredag 10. august 2007

"Flesketur"

Åee..så sliten kropp. En handletur i Strømstad tar på..

Utrolig hvor mye man har brukt for når man er på en slik "flesketur" som jeg kaller det..
Man skal ikke ha stort, men ender opp med full bil hver eneste gang. Rare greier..
Så mange fine hagefigurer også, jeg er så glad i sånn hagepynt jeg.
Ja, noen kaller det lite pent, men jeg kaller det pynt.
Dessuten har man det ikke mere morro enn det man lager det til selv..;)

Men nå skal kroppen hvile, det er igrunnen like før hodet ramler rett i tastaturet her...
Natta!

2 kommentarer:

Hilsen fra landet sa...

Skulle gjerne tatt meg en sånn tur jeg... men det har aldri blitt noe av. Når vi reiser nedover så blir det som regel hit til Asker, eller til Sørlandet. Er vel bra utvalg i Pelliser i Sverige i forhold til i Norge, etter det jeg har hørt. Bare det skulle vel gjøre turen verdt! :-D

Elisabeth sa...

Tjaa.., det er ikke mange pelliser å få ta i i Strømstad. Egentlig ikke mere enn her.
Men man kan finne billigere gjødsel og slike ting.

Det beste er å finne seg noen svenske byttevenner, da kan man få byttet(eller kjøpt) til seg masse flotte sorter :)