lørdag 27. juni 2009

Feriestart!

Skåbu, det er vel ikke et sted hvor undertegnede finner en slik ro og fred i sjelen. Stresshormonene forsvinner, lungene nyter den friske, skarpe fjelluften og man kan virkelig kjenne at krefter og energi kommer tilbake igjen. Skåbuferie 21 -28 juni 2009 005Skåbuferie 21 -28 juni 2009 002

Jeg storkoser meg med kamera, stadig forbløffet over storheten i vår norske natur. Iår har jeg også lånt med meg endel botanikkbøker som skal leses, nytes og ikke minst skal det læres. Dessuten skal det plukkes granskudd til granskuddsirup, spennende dager kjenner jeg det blir uansett.

   Skåbuferie 21 -28 juni 2009 008 Skåbuferie 21 -28 juni 2009 009

4 kommentarer:

Hilsen fra landet sa...

Velkommen etter til Gudbrandsdalen. Fint at du trives, det er herlige dager nå, og nydelig temperatur. Bare bademulighetene mangler...

Laila sa...

Ja her ser det ut som om man kan kose seg og slappe av. Nå er det ikke veldig lenge før du kan titte inn til meg å se resultater av frøene jeg fikk av deg,virkelig spennende.
Kos deg
klem Laila

Ellen Walnum sa...

Jeg skjønner godt at du får ro i sjela når du er der. Vakre bilder.

IngunnBW sa...

For et kjempekoselig sted! Ser ut som en hytte med urnorsk sjel :) Granskuddsirup har jeg aldri hørt om, sikkert noe de utvant i gamle dager? Jeg så siste runde med Farmen bare for å få med meg alt dette spennende de drev med tidligere.