onsdag 2. januar 2008

Litt om frø, planter og maling..

Min tegne og maleglade datter fikk både olje og acrylmaling til jul + noen lerreter og male på. Dette var stor stas og det tok ikke lang til før dette dukket opp. Må vel si at det ble laget etter at hun så Titanic filmen på tv *ler*


Håper å få henne inn på et malekurs iløpet av våren, ikke alltid lett å finne kurs for akkurat den alderen hun er i. Ofte er det for barn, eller for voksene, men vi finner sikkert noen som vil ta imot et 15 åring også *håper jeg*



Ellers så gror mine frøsådde colues, som jeg sådde i september mnd. Har vært litt spent på hvordan de skulle greie disse mørke månedene, men foreløpig så ser det veldig greit ut.

Dessuten har jeg begynt å planlegge ny såing. Har fått så mange pelargonfrø bl.a av gode venninner, og nå gleder jeg meg til å putte de i jorden!

Ingen kommentarer: