mandag 20. april 2009

Er det mulig....

...og glemme å ta et eneste bilde på hagemessa...?
Ja, det er det visst, for undertegnede hadde med både kamera og gode forsetter, men det ble glemt bort i all viraken.
Jeg hadde en fantastisk fredag på stand (pelargoniumforening), selv om jeg må innrømme at jeg var noe sliten etter en dag fra 11-2o ;). Solgte masse planter, og ikke minst traff masse herlige mennesker.
Toppen var jo at jeg traff Ellea ansikt til ansikt, noe jeg hadde gledet meg stort til. Og plutselig sto hun der med sine bløde konsonanter og smilende ansikt. Hun var akkurat slik jeg trodde hun ville være, et herlig menneske! Neste gang vi sees så håper jeg det blir i lysthuset med en kopp te ;)
Ragnhild på fuksiastanden sto rett ovenfor oss, og henne stakk jeg innom titt og ofte. Tok vel pausene mine der. Og til hjelp hadde hun en venninne som driver steinsenteret i Lom. En utrolig kunnskapsrik og flott dame, som jeg hadde en spennende og interessant samtale med.

Ellers traff jeg masse hyggelige folk på egen stand, Bjørg og Lene fra Vestfold, ja nesten fra hjemstedet til min mamma, verden er ikke stor!
Edgar, Mona, Anne Marie og Kirsten sto også på stand, hyggelige alle sammen. Og Corinne var innom litt til og fra, kjempegøy å treffe henne også.
Så fredagen var en innholdsrik og flott dag, hvertfall for undertegnede..så får det ikke hjelpe at jeg glemte å knipse bildene. Det kommer vel andre anledninger :)

8 kommentarer:

Min Verden sa...

Søren også at jeg ikke visste at du var der, da skulle jeg tatt meg en tur. Har bestilt pelargoniastiklinger fra Sverige jeg nå...

Ellen Walnum sa...

Hihi......jeg hadde også med meg kamera og jeg tok heller ikke et eneste bilde!!

Takk for sist forresten, et absolutt høydepunkt å treffe deg:-) Next time....in lysthuset

Anita sa...

Åh! Hørtes koselig ut! Du!! Skal jeg snart sende deg porselensblomst greier eller?? Du vet best hva som er best;0) NÅ skal jeg sy litt før jeg skal ut en tur! Kos deg du også!

IngunnBW sa...

Og du som var rett rundt hjørnet for oss! Jeg sto på hagegalstanden fredag og ante ikke at du var i nærheten. Men vi få nok anledning til hilse senere :)

Jeg hadde også med fulladet kamera og husket utrolig nok like før jeg måtte gå å ta et par bilder av standen vår. Planen var å ta mange inspirasjonsbilder rundt om på messen, men det ble borte i alt som skjedde av koselige ting :)

Laila sa...

Jeg hadde tenkt meg dit, men det ble ikke sånn og det var jo synd. Og bilder hadde det vært morro å se.
Ha en fin uke
Klem Laila

Kathrine sa...

Hørtes kjempekoselig ut:) Sjøl om det ikke ble noen bilder, så hadde du det trivelig likevel. Ha en fin fin tirsdag:)

Unknown sa...

Ja høres sååå koselig ut. Dumt at jeg gikk glipp av det hele.

Vivishagerom sa...

Da håper vi på hagegal stand til neste år også. Skjønner at dere hadde det koselig og takk for den jobben dere gjorde.