torsdag 8. desember 2011

8 desember, kakebokser

Jepp, jeg har en forkjærlighet for kakebokser, særlig disse med disneymotiv. Disse ble nok solgt på 60 og 70 tallet, og mange av de er fra mitt barndomshjem. Når jeg ble voksen jaktet jeg på boksene på loppis og bruktbutikker, og idag har jeg endel.Adventskalender bilder til blogg -11 010

Jeg liker andre bokser også, men jeg vil gjerne ha de gamle med koselige motiv. Stadig blir det en boks med hjem fra loppis, MÅ-HA et utrykk som kan bli veldig viktig innimellom *ler* Her er et lite utvalg..Smilefjes som blunker

Adventskalender bilder til blogg -11 012Adventskalender bilder til blogg -11 013Adventskalender bilder til blogg -11 014Adventskalender bilder til blogg -11 015Adventskalender bilder til blogg -11 016Adventskalender bilder til blogg -11 017Adventskalender bilder til blogg -11 018Adventskalender bilder til blogg -11 022Adventskalender bilder til blogg -11 024Adventskalender bilder til blogg -11 020Adventskalender bilder til blogg -11 021

Adventskalender bilder til blogg -11 026

6 kommentarer:

Mariann sa...

Flotte kakebokser med koselige motiver. Skjønner godt at du samler på disse.
Ha en fin førjulstid!

line sa...

Kjempefinte - forstår godt at du MÅ HA - hihi

Villrose sa...

Her kom flere av favorittkakeboksene mine! Har samlet fra barndomshjem, etter bestemor og grandtanter. Koselig å stable dem opp på kjøkkenet og fylle dem med bakst i disse tider :-)

Disney-boksene var stas før, og stas nå!

Aase sa...

Peter Pan kakeboksen har mamma også. Den fyllte jeg med serinakaker ved siste besøk.

Utsikt mot Lurfjellet sa...

Så artig med gamle bokser! Den firkanta boksen med motiv fra Askepott har mamma, og den nederste med rosemotiv har svigermor. :)

Anonym sa...

Hmm is anyone else experiencing problems with the images on this blog loading?
I'm trying to figure out if its a problem on my end or if it's the
blog. Any feedback would be greatly appreciated.


Feel free to surf to my web-site - quantrim product reviews