mandag 12. november 2007

Decopage lag!

Idag har jeg vært i decopagelag, kost meg med venninner, lim, servietter og ikke minst god mat.
Utrolig hvor mye hyggeligere det er å være flere som har en hobbydag..det er bare så dumt at man ofte ikke får slikt til i en travle hverdag.
Men så er det det sannhetens ordet da om at man rekker det man vil,
jeg må huske det mer i dagligmaset.


Uansett, vi har laget så masse morsomt, og her er litt hva jeg har laget idag.

Sort gaveboks



Gaveboks til såpe eller gotteri.



Så har vi potter, fine til f.eks en liten juleglede ;)

Utrolig hvor mye man får gjort når man sitter sammen slik, og ikke minst er dette noe og anbefale for alle nå som vi nærmer oss en travel juletid.

Ta en pause, be en venn og kos dere med litt hobby sammen.

Det gjør godt for kropp og sjel!

6 kommentarer:

Anita sa...

Sååå mange fine decoupage ting! Likte spesielt godt den esken med den vinterlige jenta på, den på hvitt!!
Ble det no muffins på dere i går?

KLem Anita

Zizzi Molde sa...

Å du store, nå er jeg forelsket... ialle dine vakre bokser, og annet flott du viser frem. Så kreativ du er. Du hadde en kjempefin blogg, og jeg kommer garatert tilbake på besøk. Takk for hyggelig hilsen hos meg, du kan være glad du ikke har snø :-)

Anne-Berit sa...

Noe så lekkert,den øverste firkantede boksen var bare helt nydelig,ellers var jo alt bare sååå fint.Skulle vært gøy å kunnet det der.Ellers må du ha takk for hyggelig hilsen i bloggen min,kjekt å høre fra andre som liker å lese bl.annet...

Demeter sa...

Du er så flink, Elisabeth! De pottene var kjempefine, ja alt du lager er jo så fint! Jeg skulle ønske jeg hadde en brøkdel av din kreativitet, så hadde jeg vært såre fornøyd :D

Bertha sa...

Jeg blir så glad av å lese i bloggen din!

Elisabeth sa...

Så koselig med alle tilbakemeldinger, jeg blir glad over å lese alle sammen ;)
Og Anita, muffins ble det, supergode..egentlig altfor gode...