lørdag 22. januar 2011

Heldige meg!

Selv om julen nå er over for ca 1 mnd siden, ja så må jeg allikevel vise frem tegningen som undertegnede fikk av sin datter til jul.

Her har undertegnede blitt tegnet med sin kjære Otto kosende på skulderen. Det er vel sånn det pleier å se ut her i huset, mor med fjærkreet sittende på skulderen som en annen sjørøver.                                                                      Nå trøster jeg meg med at det ikke bare har vært pirater og sjørøvere som har hatt slike dyr i sin midte. Churchill hadde også en papegøye som forøvrig var så stygg i munnen at den ikke kunne være blandt folk etter at hans eier døde.

Vel, jeg kan trøste alle med at Otto ikke har lært seg slike gloser, der går det mer i    Otto, baby, skal vi ta en dusj og endel andre “snille” ord og utrykk.

Uansett så er det liten tvil om at min kunstner datter har et talent, og mor er som vanlig ikke så rent lite stolt!Mannlig flørt

Julen 2010 030

 

8 kommentarer:

Taran sa...

Nydelig!!! Ingen tvil om stort tegnetalent :))

Utsikt mot Lurfjellet sa...

Flott tegning, datteren din er en skikkelig kunstner! Jeg pleide også å tegne og male en del før, men de siste årene har det vært labert, akk ja. :)

RoseSommer sa...

Ja, dette var imponerende!
Nydelig tegning.

Mariann sa...

Så kjekt å få en så flott tegning. Datteren din har virkelig talent, det er helt sikkert!

Marie sa...

WOW!!! Her er nok eit stort talent som må fram i lyset :) Forstår godt at du er stolt ja :)

Takk for kommentar hos meg og god helg :)

Unknown sa...

Veldig flott tegning! Og ekstra stas når det er fra datteren. Så gøy å få noe slikt.

line sa...

Flott tegning :)))

Hilsen fra landet sa...

Oj, fantastisk! Har lagt merke til hennes talent tidligere også. Papegøyeønskene til mellomsøster førte ikke frem dessverre, men vi har iallefall en stk undulat, som er veldig koselig og som hun nyter å bli mer og mer kjent med. Men det er ikke så lett å få fulger tamme som vi trodde...