onsdag 24. november 2010

Forbredelser.

Ja, for vi kommer ikke unna at det om noen få dager er 1. advent. Tiden som jeg er så glad i, hvor det ligger så mye forventning, glede og kanskje ekstra omtanke for de rundt oss. Den tiden da vi tar oss tid til å sende et julekort til fjerne og nære slektninger og venner, en liten hilsen og ikke minst gode ønsker for julen og et nytt år.

Jeg elsker å pynte, og adventstiden rommer også mye av det. Vi stuller og pynter, baker og koser oss og målet er jo juledagene hvor man bare skal kose seg med alle man er glad i.

Her er et lite knippe bilder over det som er gjort idag. Nye gardiner er hengt opp på kjøkkenet og i stue. Hjerteputene har funnet veien ut igjen, nye stolputer til stolene, litt blomster i en kurv og ikke minst har jeg tatt frem røkelsen min. For meg er den lukten så god Smilefjes 

Jammen ble det tid til litt bollebaking også Smilefjes som blunker

2010-11-24 Juleforbredelser 2010

3 kommentarer:

Merethe sa...

Ja denne tiden er koselig Elisabeth. :) her skal det ryddes,vaskes og pyntes utover. Også bake julekaker. Kos deg masse i adventstiden. Klem Merethe

Margareth sa...

Åååh det er så koselig med advent! Og i dag er det første søndag i advent. Jeg er nok ikke så flink som du til å pynte å styre med juleforberedelser. Kan det ha noe med at jeg har vært alene i mange år, og nå som gift og vi ikke har barn ennå, så er interessen heller ikke kommet for fult ennå?
Jeg lengter etter den gode og koselige følelsen jeg hadde som barn i jula. Den kommer nok, jeg må bare gjøre litt for det selv :-)
Men uansett, gledelig førjulsdager til deg og en kjempe koselig 1 søndag i advent!! :-))

Klemmer!

Hilsen fra landet sa...

Deilige juledager ønskes deg fortsatt! :-)