fredag 7. mars 2008

Decopage egg!

Det var gøy å lage decopage, og idag har jeg mekket ferdig et påske egg, pappegg til å fylle gotterier i. Laget det med noen herlige servietter jeg fant igår + litt blonde. Artig med egg som ikke bare er gule og med kyllinger også.
Har kjøpt inn flere pappegg, så det kommer nok til å bli enda mer egglaging etterhvert.


Jeg har jo helt serviett mani, er innom i de fleste butikkhyllene og titter. Og jeg må jo si at det kommer mye lekkert denne våren. Fikk tak i noen utrolig nydelige rose servietter idag (selv om jeg har endel roser fra før også da..*ler* )

Kjekt å ha som Øystein Sunde synger...

5 kommentarer:

Mita`s hjørne sa...

Så nydelige egg du har laget... dette er jammen noe annet enn gule kyllinger ja... knallfine...
De blomterpottene du har laget er jo flotte, blir fint med planter i disse... hmmm... ser ikke bort ifra at det kan bli noen slikke her også...

Ha ei koselig helg...

Monica Therese sa...

Eggene ble utrolig lekre =)
Jeg har også kjøpt egg for å decoupage,men hadde ikke tenkt på det med blondene... (Jeg har mangfoldige meter med blonder liggende) Så mulig jeg hermer etter deg,og gir deg credit'en for det ;) Ha en strålende dag!!

Elisabeth sa...

Gjør det, det blir utrolig lekker.

Anonym sa...

So..... where is toilet? Hehe))) Joke, relax ;)
Thank you

Anonym sa...

comment4, bryci pussy, 56880, neve campbell nude, iosar,