fredag 12. oktober 2007

Grønnsåpe og salmiakk..

Nå har vi vaska gølve og vi har børi ved..neida jeg er ikke i julemodus ennå, selv om jeg må innrømme at 2 juleblader er blitt innkjøpt*hvisker*
Men undertegnede har da hatt gammeldags fredagsvask ,og nå sitter jeg og nyter en mint sjokolade og en god kopp te.
Finnes det noe bedre enn et rent hus?
Neppe for en ihuga husmor hvertfall *ler*

Alle plantene mine er slept i kjeller eller drivhus også, og enda flereblomsterløk er kjøpt inn..ogsåjeg som bestemte meg at jeg ikke skulle ha mer etter siste krabbeøkt i blomstrebeddet da jeg gravet ned 130 stk.. Vel, så mye for den berømte korttidshukommelsen..

3 kommentarer:

Fru Grön sa...

Hej!
jag får inte heller nog av lökar. varje år bestämmer jag mig för att nu får det räcka, men så kommer hösten och jag kan inte låta bli att köpa åtminstone några tulpanlökar.
ha en bra helg!

Kudi sa...

Hihi

Hilsen fra landet sa...

Jeg har akkurat hentet en pappeske med løker jeg har bestilt sammen med noen kjente.... Jeg må vel få dem ned gjennom snøen med spett!! Skal tro om det blir noe? Ble alt for sent den leveringen ja. Det er kaldere her oppe hos meg vet du. Men jeg får vel forsøke! Eller sende noen ned med mamma til Asker - hun kommer i morgen. God helg! (Høres deilig ut med mintsjoko og te). Hilsen sjokolade - og te- elsker! :-)