fredag 3. juli 2009

Veien hjem…

Veien hjem fra Skåbu, juni 09 001Veien hjem fra Skåbu, juni 09 005  Veien hjem fra Skåbu, juni 09 002 Veien hjem fra Skåbu, juni 09 003 Veien hjem fra Skåbu, juni 09 004

Etter en fanatsisk uke vender vi nesen hjem igjen, dyr og blomsterbarnevakten skal ha ferie, og da må mor selv passe både dyr og blomster  igjen. Men du verden for noen dager med blå himmel, sol og varme. Deilige fjellturer, masse natur, høsting av mengder med granskudd og ikke minst alle de gode minnene. Turen hjem gikk over vakre Jotunheimveien, et vei jeg anbefaler alle og prøve, som ikke allerede har gjort det . Den er utrolig vakker!

Veien hjem fra Skåbu, juni 09 010 Veien hjem fra Skåbu, juni 09 016 Veien hjem fra Skåbu, juni 09 017 Veien hjem fra Skåbu, juni 09 007 Veien hjem fra Skåbu, juni 09 008

 

Det blir litt hjemmesommer fremover nå, men etter noen uker så er det ferie igjen, hvem vet hvor turen går da..;)

Jeg er et fjellmenneske, jeg trenger ikke sydenturer eller turer til fjerne utland. Jeg finner best roen i vår storslagende natur, og heldigvis har je en familie som også liker dette. Men farvel til fjellet for denne gangen, vi sees nok snart igjen.

Tur til Vinsterfossen, Skåbu juni 09 011

2 kommentarer:

Kathrine sa...

Sanne ord! Fjellet er topp! Som liten ble jeg og søstrene mine tatt med til fjells. Og nå har jeg gjort det samme med mine unger. Det og lære seg å bli glad i fjellet, er viktig:)
Livet er for mange støy og stress.
Flotte bilder fra et kjent fjellområde. Vi var mest i "forgården" til Jotunheimen, men innimellom gikk turen dit også.

å har vi ikke vært på hytta på lenge. Det merkes. Er lei av alt snart. Varmen, biler, nabolyder osv. Sjøl om vi bor i et rolig strøk, er jo lydene der. Gressklippere, kantklippere, hekkesaks osv..

Kos deg hjemme også:)Håper det har gått bra med planter og dyr!

IngunnBW sa...

Takk for at du delte turen og den vakre naturen med oss! Mange skjønne bilder, falt helt for den gamle stubben jeg :)